‌اماکن ناایمن در اردبیل با قید فوریت تعیین تکلیف شوند

اردبیل (پانا) - ‌معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل با اشاره به وجود برخی اماکن و ساختمان‌های ناایمن در اردبیل از متولیان امر به‌ویژه شهرداری خواست تا با قید فوریت اقدامات پیشگیرانه لازم در این زمینه را اعمال کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
‌اماکن ناایمن در اردبیل با قید فوریت تعیین تکلیف شوند

جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در جریان بررسی وضعیت ایمنی چند مجتمع تجاری اردبیل و رسیدگی به مشکلات کسبه این اماکن، بر لزوم توجه به مقاوم‌سازی و ایمنی سازه و لحاظ پیوست‌ها و استانداردهای فنی این اماکن تاکید کرد و از برنامه‌های دستگاه قضایی در پیگیری تعیین تکلیف ساختمان‌های نا ایمن خبر داد.

وی با اظهار تاسف از وجود چند مرکز تجاری رها شده در نقاط مهم شهر که محل مراجعه گردشگران داخلی و خارجی است و نیز وضعیت غیرقابل قبول از لحاظ سیما و منظر، به تهدیدات بهداشتی چنین مکان‌هایی اشاره کرد و افزود: مکان‌های رها شده و متروکه و مخروبه موجود ضمن اینکه بستری برای هرگونه آسیب و جرایم هستند به لحاظ ناایمنی سازه و ساختمان تهدیدی بر جان و اموال شهروندان محسوب می شوند.

در این بازدیدهای سرزده، دادستان اردبیل ضمن دیدار با کسبه به بررسی مشکلات و نیازمندی‌های مربوطه پرداخت و نسبت به پیگیری موضوع تا حصول نتیجه قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار