انتصاب معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی حکمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین تکریم غلامرضا بختیاری معاون سابق و معارفه محمدعلی زنجانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، در سالن هم اندیشی سردارشهید سلیمانی برگزار شد.

در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب محمدعلی زنجانی به عنوان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست‌های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان به کارگیرید.

توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت‌ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار