معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

ائتلاف نماد، اتحاد نهادها در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی است

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی کمیته علمی اجرایی نماد گفت ائتلاف نماد، اتحاد نهادها در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ائتلاف نماد، اتحاد نهادها در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی کمیته علمی اجرایی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد: در کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان، همراهی تمام نهادها با آموزش و پرورش لازم است و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به این هدف مهم برسد.

وی ادامه داد: منظور از نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، مجموعه‌ای نظام یافته از خدمات و برنامه‌ها، شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی، به منظور مراقبت دانش‌آموزان در برابر رفتار‌های پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله بموقع و موثر است.

این نشست با پیگیری کارشناسی پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد، به منظور برنامه‌ریزی در راستای اجرای دوره‌های آموزشی در سطح مدارس، ویژه دانش‌آموزان اولیا و همکاران مدارس، و با حضور نهادهای عضو در ائتلاف نماد برگزار شد.

در این نشست مقرر شد با حضور کارشناسان و مشاوران این نهادها، دوره‌های آموزشی در سطح مدارس در طی سال تحصیلی جاری و با محوریت آموزش مهارتهای زندگی اجرا کرده، همچنین همایش‌ها و اردوهای آموزشی با هدف ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی برگزار شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار