میزبانان رقابت‌های منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

تبریز (پانا) - میزبانان مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانان رقابت‌های منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

مرحله‌ منطقه‌ای این جشنواره از روز ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب تا روز سوم آذر استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، تهران و آذربایجان‌شرقی میزبان این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، در جشنواره‌ منطقه ۲ کشور به میزبانی اصفهان علاوه بر قصه‌گویان این استان، قصه‌گویان استان‌های قم، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ آبان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پس از آن شهر مشهد از روز ۲۵ تا ۲۷ آبان میزبان قصه‌گویان منطقه ۴ کشور شامل استان‌های هرمزگان، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد است.

شهر اهواز نیز از ۲۸ تا ۳۰ آبان میزبانی قصه‌گویان منطقه ۳ کشور شامل استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش مرحله‌ بعدی جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی کانون در تهران از ۲۸ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود تا قصه‌گویان منطقه ۵ کشور متشکل از استان‌های تهران، البرز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و گیلان برای حضور در جشنواره‌ بین‌المللی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

تبریز در آخرین جشنواره از این مرحله نیز از اول آذر میزبان قصه‌گویان منطقه ۱ کشور شامل استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و قزوین خواهد بود تا این مرحله روز سوم آذر ۱۴۰۱ به پایان برسد.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار