مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

اجرای سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه باید نتیجه کار آموزش و پرورش را در بدنه جامعه دید، گفت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین  نقشه راه آموزش و پرورش است

سلمان محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۲۶ هزار معلم شاغل در استان، افزود: ساماندهی این تعداد معلم با توجه به اینکه حدود ٢ هزار نفر از آنها درخواست نقل و انتقال و جابجایی داشتند، کار سختی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید نتیجه کار آموزش و پرورش را در بدنه جامعه ببینیم، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه آموزش و پرورش است.

محمدی با بیان این‌که در استان ۲۲۰۰ نفر کمبود معلم داشتیم، گفت: با تلاش‌های خوب صورت گرفته در جهت ساماندهی معلم‌ها با بهره‌گیری از توان معلمان حق‌التدریس و دیگر ظرفیت‌ها، خوشبختانه هنگام بازگشایی مدارس هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نماند.

محمدی با بیان این‌که استان کرمانشاه حدود ۳۶۰۰ مدرسه با ۱۴ هزار کلاس درس دارد، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با احتساب نوآموزان پیش دبستانی قریب به ۳۷۰ هزار دانش‌آموز راهی کلاس درس شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به پیشتازی کرمانشاه در اجرای پروژه مهر در کشور، گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته در کشور استان کرمانشاه رتبه اول را در اجرای این پروژه در کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان استان، عنوان کرد: آموزش و پرورش توسعه مهارت‌آموزی را در بین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده است.

وی اشاره‌ای هم به افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا داشت و یادآور شد: برای نزدیک به ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در تابستان کلاس تقویتی برگزار کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار