برترین دستگاه‌‎های جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

یاسوج(پانا) - دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برترین دستگاه‌‎های جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از همه دستگاه های اجرایی استان به خصوص دستگاه های اجرایی که توانستند با عملکرد خوب خود در ارزشیابی عملکردها رتبه برتر را کسب کنند، گفت: سال جاری ۷۰ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۶۴ درصد دستگاه‌ها امتیاز لازم را کسب کردند.

وی افزود: کسانی که در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند به عنوان شخص نیستند بلکه به نمایندگی از آن دستگاه مورد تجلیل قرار می‌گیرند و لوح سپاس دریافت می‌کنند.

احمدزاده اظهار کرد: چه بسا دستگاه‌هایی می‌توانستند در این جشنواره تقدیر شوند اما به دلیل کوتاهی خودشان کاری از پیش نبردند که در آینده می‌توانند آن را جبران کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در برخی از دستگاه‌های اجرایی استان هم مدت چند ماهی است که تغییراتی صورت گرفته که باید بیشتر خودشان را نشان دهند.

احمدزاده تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس از فرمانده سپاه فتح و فرمانده تیپ ۴۸ فتح تجلیل شد، در هفته نیروی انتظامی هم از سردار مصطفایی تجلیل کردیم.

وی ادامه داد: فناوری اطلاعات و ارتباطات کار فوق‌العاده‌ای در استان شروع کرده‌اند و افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای شبکه فیبر نوری در روستاها جذب کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا پایان امسال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از شبکه اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد و تحول مدیریتی در استان ایجاد می‌شود که انتظار ما از مدیران همین است.

احمدزاده با اشاره به اقدامات خوب سازمان نوسازی مدارس استان در اجرای سیاست دولت مردمی در انجام کار جهادی تاکید کرد: نوسازی مدارس استان طی سه تا چهار ماه چندین مدرسه را کلنگ‌زنی و احداث کرد و در اختیار آموزش و پرورش قرار داد.

وی اظهار کرد: این دستگاه‌ اجرایی با اجرای سیاست‌های دولت مردمی و جهادی هنرستان بزرگی که مدت ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود را طی مدت سه ماه به سرانجام رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری نوسازی مدارس همه کلاس‌های کانکسی بالای ۱۵ دانش‌آموزی برچیده شده و طی برنامه‌ای تلاش می‌کنیم کلاس‌های کانکسی بالای ۱۰ نفر جمع و مدارس سنگی به مدارس ایمن تبدیل شوند.

احمدزاده از بانک صنعت و معدن استان قدردانی کرد و افزود: این بانک ۱۱۴ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده که اقدام ارزشمند و قابل قبولی است.

وی با اشاره به اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: ستاد اجرایی در اوج بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی به مردم ارائه خدمت کرد، همچنین در اجرای مصوبات سفر نقش بی‌بدیلی دارد و با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد تومان برای کارخانه قند، نماد صنعت استان در حال برگشت به چرخه تولید است.

در این نشست اداره کل امور مالیاتی، مدیر شعب بانک سپه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، مدیرشعب بانک صنعت و معدن، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره‌کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صدا و سیما و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد که جزء دستگاه‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی نبودند به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت خوب و همچنین اجرای مصوبات سفر و پیگیری برنامه‌های دولت تجلیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار