سخنگوی دولت در پاسخ به پانا:

برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم از تاکیدات دولت سیزدهم است

جوانان می‌توانند در منطقه‌ای که خود فعالیت دارند، به عنوان معلمان ورزشی، مدت سربازی خود را طی کنند/ جزئیات واکنش ایران به اقدامات اروپا به‌زودی اعلام می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت با بیان اینکه حضور دولتمردان برای ایجاد شفافیت مورد تاکید دولت و رئیس‌جمهوری است همانگونه که دولتمردان در سفرهای استانی دیدارهای مردمی دارند این روند ادامه خواهد داشت، گفت برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم از تاکیدات دولت سیزدهم است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم از تاکیدات دولت سیزدهم است

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز خبر رای اعتماد مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد؛ از مجلس تشکر می‌کنیم. دکتر مرتضوی در کسوت قبلی نیز با جدیت پیگیر برگزاری و اجرای مصوبات سفرهای استانی بودند. حسن خلق ایشان در میان دولتمردان نیز زبان‌زد بوده و هست.

وی افزود: امروز در جلسه هیات دولت ‌گزارش وزیر اطلاعات درباره موج‌سواری و آشوب‌آفرینی ارائه شد. یکی از تصمیمات دولت پیگیری حقوقی این جرائم و تخلفات متعدد بود. این اقدامات حتما با هماهنگی وزارت خارجه و معاونت حقوقی به اجرا در‌خواهد آمد.

سخنگوی دولت گفت: همچنین با توجه به اقدامات مداخله‌جویانه که از سوی برخی از مقامات کشورها صورت گرفته بود، جمهوری اسلامی ایران واکنش‌هایی خواهد داشت که جزییات از سوی وزارت خارجه اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: خرید گندم از خارج از کشور به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است و سبد مصرفی گندم کشور به سمت گندم‌های داخل حرکت داده است.

بهادری جهرمی بیان کرد: توافق‌نامه‌ای میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت وزرش و جوانان منعقد شد؛ مبنی بر اینکه جوانان می‌توانند در منطقه‌ای که خود فعالیت دارند، به عنوان معلمان ورزشی، مدت سربازی خود را طی کنند.

وی در پاسخ به پانا درباره حضور خود در دانشگاه علامه طباطبایی نیز گفت: حضور دولتمردان برای ایجاد شفافیت مورد تاکید دولت و رئیس‌جمهوری است همانگونه که دولتمردان در سفرهای استانی دیدارهای مردمی دارند این روند ادامه خواهد داشت. برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم از تاکیدات دولت سیزدهم است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: روز گذشته به دعوت دانشجویان دانشگاه علامه در این دانشگاه حاضر شدم. نگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف بیان شد. مباحثه صورت گرفت و جلسه خوبی بود. در ابتدای جلسه به من اعلام کردند که گفت‌و‌گو را نپذیرفتند؛ برخی مخالف بودند اما من اصرار کردم این عزیزان را ببینیم و در جمع‌شان حاضر شدم و بخشی از عزیزان نیز سوالات‌شان را مطرح کردند و در حد توان پاسخ‌هایی ارائه شد. اعلام کردیم هر جلسه‌ای که در دانشگاه‌ها برگزار شود، خط قرمزی نداریم. جلسه خوب و پرشور و پرنشاطی بود. قلب واقعیت توسط برخی رسانه‌ها چیز جدیدی نیست و این مسیر پرقدرت ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار