برگزاری نشست‌های تبیینی برای دانش‌آموزان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری نشست‌های تبیینی به همراه برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی برای دانش‌آموزان به‌صورت المپیادورزشی درون‌مدرسه‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های تبیینی برای دانش‌آموزان اسلامشهر

اکبر قنبری، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسلامشهر هم در این نشست و در سخنانی تأکید کرد: در این ایام نشست‌های تبیینی و بصیرت افزایی به همراه برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی برای دانش‌آموزان به‌صورت المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در حدود 600 دانش‌آموز نخبه اسلامشهری در حوزه‌های مختلف کنکور، ورزشی، علمی، قرآنی، نهج البلاغه و... حائز رتبه برتر شده‌اند که در قالب برنامه‌های 13 آبان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسلامشهر برپایی مراسم معنوی تحت عنوان نور چشم را که با حضور بیش از 500 دانش‌آموز و در قالب برگزاری نماز جماعت در مصلی شهر اسلامشهر انجام شد، را از برنامه‌های مهم این روزها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد سیزدهم آبان 1401 در سخنانی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و در حقیقت هم این‌گونه است که سر منشاء تمام ناامنی‌ها و درگیری‌ها در کشورهای مختلف آمریکا و ایادی استکبار است.

وی با بیان این‌که منظور ما از گفتن شعار «مرگ بر آمریکا»، ملت آمریکا نیست، افزود: ملت آمریکا هم مانند دیگر مردم جهان همواره مورد ستم استکباری قرار گرفته‌اند و مقصود از این شعار، دولت و سیاست‌های استکباری و استعماری دولت و سردمداران آمریکا است.

در ادامه، حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی تصریح کرد: در حوادث اخیر که در شهرهای مختلف کشور رخ‌داده، ایادی استکبار جهانی چنگ و دندان نشان داده و پنجه کشیده‌اند به مقدسات و ارزش‌هایی که مردم روی آنها حساسیت دارند، این رفتارها و حرکات نشان داد که استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی در کشور ما از قبل برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌هایی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت روز 13 آبان گفت: به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان که به نام روز استکبارستیزی نام‌گذاری شده، در سطح شهرستان ویژه‌برنامه‌های متعددی از سوی دستگاه‌ها و ارگان‌ها و گروه‌های مختلف اداری و مردمی پیش‌بینی و طراحی شده که با همکاری و همراهی همه اقشار مردم و مسئولان به مرحله اجرا درمی‌آید.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار