معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

روشنگری و بصیرت فریضه‌ای برای همه دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان روشنگری است، عنوان کرد بر همه دانش‌آموزان فریضه است که نسبت به خود، خانواده و جامعه با جنگ رسانه مقابله و روشنگری کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روشنگری و بصیرت فریضه‌ای برای همه دانش‌آموزان است

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، در نشست روشنگری ضمن بیان لزوم بصیرت افزایی در مورد مسائل مهم کشور، به دفاع از ارزش ها توسط نسل چهارم و پنجم انقلاب تاکید کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: بر همه شما دانش آموزان فریضه است که نسبت به خود، خانواده و جامعه با جنگ رسانه مقابله و روشنگری کنید.

وی افزود: شما نوجوانان و جوانان ضمن رعایت تقوای الهی، رسانه را در دست بگیرید و این میسر نمی شود مگر با افزایش سواد رسانه و دشمن شناسی، همانطور که در دوره ای ، سوادآموزی مهمترین مساله کشور بود ، اکنون نیز افزایش سواد رسانه می تواند مشکل گشای خیلی از مسائل باشد.

بروشکی خاطرنشان کرد: استعداد سرنوشت انسان را نمی سازد، بلکه این انتخاب درست است که سرنوشت انسان را می سازد. پس استعداد خود را در مسیر درست و در راستای ارزش های انقلاب به کار ببرید و قدردان داشته هایتان باشید.

در بخش پایانی این جلسه نیز به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار