انتصاب مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در حکمی مشاور امور بانوان و کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین تکریم سروش کریمی، مشاور سابق و معارفه مریم باصری به عنوان مشاور امور بانوان و کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان، در سالن هم اندیشی سردارشهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب مریم باصری به عنوان مشاور امور بانوان و کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان مشاور امور بانوان و کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست‌های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان به کارگیرید.

شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات سروش کریمی مشاور سابق مدیرکل در امور بانوان استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار