معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم خبرداد:

کسب رتبه اول کشوری استان قم در میزان تغییر معدل امتحانات کتبی پایه دوازدهم

قم(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم از کسب رتبه اول کشوری استان قم در میزان تغییر نمره امتحانات نهایی در خردادماه 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری استان قم در میزان تغییر معدل امتحانات کتبی پایه دوازدهم

نادر کریمی بیرانوند، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی اظهار کرد: قم موفق به ارتقا معدل کتبی امتحانات نهایی و تغییر رتبه از 8 در سال 1400 به رتبه 6 در خردادماه سال جاری شد.

کریمی با اشاره به برنامه های معاونت آموزش متوسطه جهت کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی در سال تحصیلی 1402_1401، عنوان کرد: از جمله این برنامه ها «طرح تعمیق یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان»، «اجرای طرح توامند سازی معلمان جدیداالورود به آموزش و پرورش»، «برگزاری دقیق جشنواره های مختلف برای دانش آموزان» و «همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مدیران «در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و به منظور ارتقاء میانگین نمرات کتبی در سال 1402-1401 است.

معاون آموزش متوسطه استان گفت: در سال جاری میزان تغییرات نمره امتحانات نهایی در رشته کار دانش از 36درصد به 39 درصد افزایش یافت.

وی همچنین با تشکر از زحمات مدیران مدارس و همکاران اجرایی و آموزشی، بر نظارت دقیق مدیران در امور آموزشی و تربیتی و کیفیت بخشی تاکید کردو ابراز امیدواری کرد ان شاءالله بتوان باتوجه به نهضت هنرستان سازی و مهارت آموزشی و ظرفیت های بومی، منطقه ای و استانی نسبت به بالابردن شاخص توسعه های فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال از طریق ایجاد هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار