معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد مقدس:

هویت دانش آموزان در دوره کودکی و نوجوانی شکل می گیرد

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد مقدس گفت هویت دانش آموزان در کودکی و نوجوانی شکل می گیرد و شهرداری مشهد تلاش می کند تا تمام ظرفیت های شهرداری را در خدمت آموزش و پرورش قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هویت دانش آموزان در دوره کودکی و نوجوانی شکل می گیرد

حسین باغگلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد مقدس در (همایش مدرسه به وسعت شهر) گفت: سرمایه های کشور عزیزمان دانش آموزان هستند، شهرداری تلاش می کند تا تمامی ظرفیت های خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد. یک نمونه از همکاری های آموزش و پرورش و شهرداری، برگزاری باشگاه های مخاطب محور با برنامه های عملی جذاب است که از تمامی دانش آموزان دعوت می کنیم تا از این فرصت هیجان انگیز استفاده کنند.

وی افزود: شهرداری برای ظرفیت ها و زیرساخت های خود نیاز به مخاطب دارد و این مخاطب ها از طریق آموزش و پرورش به راحتی تامین می شوند. همکاری آموزش و پرورش و شهرداری می تواند موقعیتی مطلوب و به نفع شهروندان و دانش آموزان مشهد مقدس باشد.

باغگلی ادامه داد: با وجود مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام می دهند و هیجان و انگیزه کافی برای مدیریت مدارس دارند، مدارس مشهد می توانند موقعیت های روزافزون و پیشرفت های زیادی کسب کنند.

خبرنگار دانش آموز: مهنوش قربان پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار