معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

نقش مراقبین سلامت در فعالیت‌های آموزشی مدارس بسیار ضروری است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در اولین جلسه مراقبین سلامت مدارس آموزش و پرورش ملارد، نقش حوزه سلامت به ویژه مراقبین سلامت در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس را بسیار ضروری و مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش مراقبین سلامت در فعالیت‌های آموزشی مدارس بسیار ضروری است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در اولین نشست مراقبین سلامت مدارس آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد: مراقبین سلامت بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدارس هستند و نقش آنها در حوزه سلامت بسیاری کلیدی و مهم است.

وی با اشاره به فعالیت های مراقبین سلامت در دوران کرونا افزود: فعالیت‌های مراقبین سلامت در دوران کرونا بسیار بیشتر بوده است و در جهت تحقق اهداف و اجرای طرح‌های سلامت در مدارس بوده، شیوع ویروس کرونا فرصتی شد تا اهمیت و ضرورت سلامتی و تحرک بدنی بیشتر از گذشته در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت به ویژه آموزش و پرورش مشاهده کنیم و بیش از پیش به این حوزه اهمیت دهیم.

حضرتقلی اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌ها و جلسات مراقبین سلامت نباید مختص به مقطع زمانی خاص شود تا بتوانیم در این امر نیز در آموزش و پرورش پیشگام باشیم.

گفتنی است طی این جلسه کارشناس سلامت آموزش و پروش ملارد به بیان موارد و مطالب مهم و آموزشی به این مراقبین پرداخت و مراقبین سلامت مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار