مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در شهرستان‌های تهران

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه دوم واحد سوادآموزی ملارد با کسب امتیاز ۱۱۱، در سطح مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در شهرستان‌های تهران

سعید تیموری‌راد از کسب رتبه دوم استانی در ارزشیابی فعالیت‌های سوادآموزی در سال تحصیلی 1400-1401 خبر داد و تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، واحد سوادآموزی ملارد با کسب امتیاز ۱۱۱، رتبه دوم استان را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه سواد آموزی این شهرستان ادامه داد: در سال گذشته موفق به انجام ۶۷ درصد حجم تحت پوشش شدیم که در بین مناطق شهرستان‌های استان تهران بالاترین میزان را داشت.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۸۷ نفر آموزش‌دهنده فعال در شهرستان ملارد افزود: در سال تحصیلی گذشته ۷۸۴ نفر تحت آموزش‌های سوادآموزی قرار گرفتند که ۲۸ نفر از زنان روستایی و ۲۲۰ نفر از اتباع در این پوشش از خدمات سوادآموزی بهره‌مند شدند.

تیموری‌راد به همکاری و عقد تفاهم‌نامه با بیش از ده دستگاه در این شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری سه جلسه شورای پشتیبانی با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان و تشکیل ۷ جلسه بهبود کیفیت ، موجب شتاب‌بخشی فعالیت‌های سوادآموزی در این شهرستان شده است.

لازم به ذکر است بیش از 100 آموزشگاه در شهرستان ملارد به منظور ارائه خدمات سوادآموزی فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار