‌پیام رئیس مجلس دانش‌آموزی استان سمنان درباره ناآرامی‌های اخیر

سمنان (پانا) - زهرا ولی‌زاده، رئیس مجلس دانش‌آموزی استان سمنان و نماینده دختران استان در مجلس دانش‌آموزی کشور، در پی حوادث اخیر، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
‌پیام رئیس مجلس دانش‌آموزی استان سمنان درباره ناآرامی‌های اخیر

در متن بیانیه وی آمده است: «وَقُل جَاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ البَاطِلُ انَّ البَاطَلَ کَانَ زَهُوقًا وَ نُنَزِلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفاءٌ وَ رَحمَته لِلمُومِنِینَ وَلِا یِزِیدُ الظَّالِمِینَ الَّا خَسَارًا . بگو حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است و ما آنچه را برای مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل می کنیم (ولی) ستمگران را جز زیان نمی افزاییم‌». سوره اسرا آیات ۸۱ و ۸۲ .

متن بیانیه به شرح زیر است:

«با استعانت از خداوند متعال و سلام و درود محضر ولی عصر(عج) اعلام می‌داریم که حجاب و عفاف علم مبارزه با ددمنشانیست که با تهاجم‌های فرهنگی به ترویج بی‌بند و باری‌های اخلاقی و رفتاری پرداختند. این مقام بلند، مایه‌عزت، شخصیت، کرامت و آزادی زنان و نشان از پاکی مردان ماست که حجاب نشانی از ایمان است و جامعه‌ای که این گوهر گرانمایه را از دست بدهد، مبدل به جمعی حقیر و ذلت‌پذیر خواهد شد و دشمنان انقلاب اسلامی به‌راحتی خواهند توانست خواسته‌های بی‌شرمانه و زورگویانه خود را بر مردم جامعه‌مان تحمیل کنند.

واقعه دلخراش اخیر، گرچه بر سینه مردمان ایران زمین تنگ آمد اما ثابت کرد که ایران و ایرانی تا جان در بدن دارد پای انقلاب و آرمان‌های آن خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که وقایع داخلی کشورشان بازیچه دست دشمنان شود.

وقایع اخیر حماسه‌ای دیگر از ایستادگی مدافعان و شهدای امنیت در برابر هجمه‌های آشوبگران به کیان فرهنگ و جامعه اسلامی مردم ایران در اباحه‌گری و ترویج این بی‌بند و باری‌ها بود.

امروز ما دانش‌آموزان این سرزمین، به سبب کوری چشم بدخواهان شیاد جامعه اسلامی و نیز زنده نگه داشتن فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فریاد عفاف و حجاب سر می‌دهیم و تا پای جان بر آن ایستادگی و مداومت می‌ورزیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار