‌طرح عملیاتی نور چشم ویژه دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - با حضور امام جمعه بوشهر در راستای عملیاتی‌کردن برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، حوزه اقامه نماز، طرح نور چشم و تجلیل از 400 دانش‌آموز برگزیده چهلمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز استان بوشهر در مصلای جمعه مرکز استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
‌طرح عملیاتی نور چشم ویژه دانش‌آموزان استان بوشهر برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: در زیست‌بوم جدید و پس از وقفه 2 ساله در آموزش‌های حضوری مدارس به دلیل شرایط کرونایی، باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و با مشارکت همه کارکنان حوزه‌های آموزشی و پرورشی، برنامه‌های تربیتی با جدیت و تلاش بیشتر اجرایی شوند.

محمود حقدوست افزود: بسیج همه منابع و ظرفیت‌ها و فضاهای پرورشی و ورزشی برای تحقق ترتیب تمام ساحتی ضروری است.

وی با تاکید بر آمادگی مشاوران در سطوح مختلف آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی تربیتی به دانش‌آموزان عنوان کرد: در این راستا خط اورژانس دانش‌آموزی 1570 برای غربالگری و مداخلات درمانی در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا و سایر هیجانات اجتماعی از سال گذشته راه‌اندازی شده است.

حقدوست ادامه داد: 27 کانون فرهنگی تربیتی،10 اردوگاه و 21دارالقرآن فضاهای اختصاصی پرورشی هستند که فعالیت‌های متنوع تربیتی را اجرا می‌کنند.

حقدوست گفت: با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوانان با آرمان‌های شهدا، 582 یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان با عنوان لاله‌های روشن در مدارس استان برگزار می‌شود.

حقدوست اضافه کرد: اجلاسیه نماز، طرح حفظ قرآن کریم، دانش آموز تراز انقلاب اسلامی و طرح اتقان از دیگر برنامه‌های مهم معاونت پرورشی در سال تحصیلی جاری است.

‌در پایان این آیین، نماز جماعت دانش‌آموزی به امامت آیه الله صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار