پورابراهیمی خبر داد؛

تشکیل کمیته مشترکی بین مجلس و دولت برای تقویت بورس

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته مشترکی بین مجلس و دولت برای تقویت بورس

محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس دستورکار امروز کمیسیون اقتصادی بود که گزارش‌هایی از سوی کمیته تخصصی کمیسیون و سازمان بورس ارائه شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس تصمیم اخذ شده در نشست امروز، کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید به عنوان مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود و همزمان آنچه مانند قیمت گذاری دستوری که نباید در دستورکار قرار گیرد اما متأسفانه اکنون در حال انجام است، لحاظ شود و در قالب گزارشی جمع‌بندی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این گزارش پس از تأیید کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد به رئیس جمهور ارائه می‌شود تا در لایحه بودجه سال بعد مبنا قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار