مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با پانا:

نماز از مهمترین مسائل تربیتی و اعتقادی است

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، نماز را از مهمترین مسائل تربیتی و اعتقادی خواند و گفت برنامه «نور چشم» برای اعلام آغاز برنامه‌های مرتبط با نماز در سطح مدارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نماز از مهمترین مسائل تربیتی و اعتقادی است

علی اسماعیلی در حاشیه برنامه «نور چشم» در زنجان گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: نور چشم، برنامه‌ای با عنوان جشن و برای آغاز برنامه‌های عبادی و اعتقادی در سال تحصیلی جاری در مدارس است.

وی با بیان اینکه این برنامه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس کشور اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مباحثی که در ساحت‌های تربیتی و اعتقادی تعیّن پیدا می‌کند، نماز است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: خداوند نور دیده مرا در نماز قرار داد و نماز، نور چشم من است.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه نور چشم، سرآغازی برای اجرای برنامه‌های مرتبط با نماز در سطح مدارس است، یادآور شد: برنامه امروز به‌صورت نمادین با دعوت از حدود یک هزار دانش‌آموز مدارس نواحی یک و 2 زنجان و با حضور کارشناسان ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه نماز از مهمترین مسائل تربیتی است، گفت: به دانش‌آموزان توصیه می‌شود در طول سال تحصیلی همه با هم و به اتفاق یکدیگر در نماز جماعت مدارس شرکت کرده و همدیگر را به اقامه نماز و سایر مسائل عبادی و اعتقادی دعوت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم همدیگر را به برنامه‌های عبادی و اعتقادی تربیت کرده و آنطور باشیم که مورد پسند امام زمان(عج) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار