معاون وزیر آموزش و پرورش:

فکر کردن به موفقیت‌ها رمز پیروزی در تحصیل است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر و رئیس نهضت سواد آموزی کشور، آینده‌نگری و فکر کردن به موفقیت‌ها را رمز پیروزی و رسیدن به هدف در تحصیل دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فکر کردن به موفقیت‌ها رمز پیروزی در تحصیل است

علیرضا عبدی در طرح نور چشم در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه در بین دانش آموزان اظهار کرد: دانش آموزانی که نماز را الگوی زندگی قرار داده‌اند و از خداوند متعال پیروی می‌کنند، قله‌های موفقیت را با پیروزی طی می‌کنند.

وی ادامه داد: نماز در نظام تعلیم و تربیت از ارکان اساسی است و در آموزش و پرورش نیز اهتمام جدی برای آموزش مستمر دانش‌آموزان در آستانه سن تکلیف وجود دارد که بتوانیم دانش‌آموزانی آشنا به آموزه‌های دینی و عقلانی داشته باشیم هرچند که این دانش‌آموزان در دل خانواده‌های ایرانی- اسلامی تربیت شده‌اند.

وی افزود: طرح نور چشم برنامه‌ای ارزشمند به منظور گسترش نماز در مدارس شهری و روستایی است و در این میان آموزش عملی نماز هم توسط معلمان پایه دوم و سوم در مدارس دخترانه و معلمان هفتم و هشتم در مدارس پسرانه با استفاده از محتوای کتب درسی ارائه می‌شود.

عبدی به جذابیت نماز در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: هرچه از جوانان آشنا و جهادی در امور نماز و تبیین آن بیشتر استفاده شود، برای دانش آموزان جذاب‎تر خواهد بود، زیرا باید نماز را جذاب کنیم. اگر این چنین شود دانش آموزان خودشان مسیر را ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار