نشست شورای آموزش و پرورش در شهرستان شیروان برگزار شد

خبرگزاری پانا: نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت : بازگشایی مدارس حیات علمی ، زندگی و نشاط را به جامعه باز می گرداند.

وی افزود : در سال تحصیلی جدید گفتمان دینی را باید در مدارس رواج بدهیم که این امر با برپایی نماز در مدارس محقق خواهد شد .
امام جمعه شیروان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نسل نوجوان و جوان ما باید با الگو گیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دستاوردهای انقلاب صیانت نمایند .
کوثری با تاکید بر اینکه شهرستان شیروان رتبه اول علمی را در سطح استان و شهرستان کسب نماید اذعان داشت : این امر با همکاری مسئولین شهرستان و آموزش و پرورش محقق خواهد شد.
فرماندار شیروان نیز در این جلسه با بیان اهمیت فصل بازگشایی مدارس و برشمردن ضرورت های این آیین حساس و تأثیرگذار به تشریح آثار روانی كیفیت برنامه ها در پربار بودن سال تحصیلی پرداخت و خاطرنشان کرد: هیچ خانواده ای نیست كه مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با این جشن بزرگ ملی نباشد و برهمین اساس فراگیر بودن این پروسه سنگینی بار مسئولیت را بر دوش دست اندركاران امر مضاعف می نماید.
عبدالصمد صفرنژاد با تأكید چند باره بر احساس مسئولیت سایر ارگانها و نهادهای دولتی گفت : پروژه مهر و بازگشایی مدارس مسئله مهم وحساسی است كه عمومیت آن در جامعه ، پای كار آمدن همه مجریان و دستگاههای دولتی آنرا ضرورت می بخشد و همه دستگاهها باید در كنار دستگاه عظیم تعلیم وتربیت برای عبور موفق از این موضوع اساسی از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.
مدیر آموزش و پرورش شیروان در ادامه این جلسه اظهار داشت : تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این اداره تقارن این دو مناسبت مهم را به فال نیک گرفته بنابراین هماهنگی های لازم جهت بازگشایی مدارس با محوریت شهدا و دفاع مقدس انجام شده است .
رمضانعلی شیردل با بیان اینکه آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته رشد 277 درصدی را در المپیاد ها تجربه کرده است افزود : 47 نفر از دانش آموزان شیروانی در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه زیر هزار و 10 نفر از دانش آموزان رتبه زیر صد را کسب کرده اند .
وی در پایان خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان شهرستان با آموزش و پرورش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار