مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، گسترس فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم شور عاطفه‌های این منطقه، هدف از برگزاری این مراسم را گسترش و تقویت فرهنگ احسان، نیکوکاری و نوع‌دوستی دانست و شرکت در آن را فرصتی برای کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار خواند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، گسترس فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم شور عاطفه‌ها ضمن گرامیداشت هفته وحدت و عرض خیرمقدم به مهمانان، بیان کرد: از جمله محاسن و فواید برگزاری جشن عاطفه‌ها، گسترش و تقویت فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان است؛ در واقع این مراسم فرصتی ایجاد می‌کند تا کسانی که از لحاظ مالی وضعیت بهتری دارند به افراد نیازمند به ویژه دانش‌آموزان محرومی که از امکانات تحصیل برخوردار نیستند، کمک کنند.

داورزنی به وضعیت معیشتی مردم در شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت: وضعیت شهرستان قرچک به لحاظ معیشتی در سطح متوسط روبه پایین قرار دارد؛ از این جهت نیازمند کمک و توجه ویژه‌ای است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، دانش‌آموز‌محور بودن این مراسم را تحسین کرد و افزود: متاسفانه در ایام کرونا امور تربیتی، فرهنگی و اجتماعی مغفول واقع شد و برگزاری این‌گونه مراسم‌ها می‌تواند نقش موثری در تربیت دانش‌آموزان ایفا کند.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار