دستگیری 2 زورگیر در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر خبر داد و گفت متهمان به ۱۵ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 زورگیر در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» اظهار کرد: در پی افزایش موبایل قاپی و زورگیری در محله «عباس آباد» رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری عباس آباد قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت ۲ ترک با پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: با تحت نظر قرار دادن موتورسواران، ماموران متهمان را هنگام زورگیری از شهروندی مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه آن‌ها را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد در برابر پلیس مقاومت و قدرت نمایی می‌کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان ۱۰ دستگاه تلفن همراه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان ۱۸ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اینکه مالکان تلفن‌های همراه شناسایی و به کلانتری دعوت شدند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمال متهمان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار