مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی مطرح کرد؛

به‌روزرسانی ناوگان تولید دارو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به دریافت مجوز صدور پروانه تولید جامدات طبیعی، سنتی و مکمل در شرکت داروسازی سها از به‌روزرسانی ناوگان تولید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به‌روزرسانی ناوگان تولید دارو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، علیرضا عسکری با اشاره به تلاش های سازمان تدارکات پزشکی در خصوص گسترش تولیدات گفت: کمیسیون قانونی تشخیص صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک با درخواست شرکت داروسازی سها برای صدور پروانه تولید فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل شامل مواد جامد- کپسول در سایت چهارباغ با رعایت کلیه ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو موافقت کرد.

وی افزود: در شرکت داروسازی سها تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات همواره یکی از اهداف است و بخش تحقیقات داروسازی سها در تلاش است محصولات جدیدی در شاخه مکمل و فرآورده های طبیعی و سنتی را به سبد محصولات خود اضافه کند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سازمان تدارکات پزشکی بروزرسانی ناوگان تولید با بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار داده است .

گفتنی است در ماه جاری توسعه چندین محصول دارویی جدید شامل محصولات گیاهی و قرص در واحد تحقیقات شرکت انجام شده است تا پس از طی مراحل تحقیقاتی وارد مرحله تولید و بهره برداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار