با سرمایه 140 میلیونی چه خودرویی می‌توان خرید؟

تهران (پانا) - به گفته یکی از نمایشگاه‌داران ماشین در تهران با بالا رفتن قیمت خودرو علی‌رغم کیفیت پایین خودروهای دست‌دوم بازار خریدوفروش این نوع خودروها رونق دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
با سرمایه 140 میلیونی چه خودرویی می‌توان خرید؟

با گران شدن خودرو و محدودیت‌هایی که برای واردات خودرو وجود دارد بازار خریدوفروش خودروهای دست‌دوم رونق گرفته است اما حالا همین خودروها هم با هر سرمایه‌ای قابل خرید نیست.

محمد صولتی یکی از نمایشگاه‌داران تهران در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه برای خرید خودروی دست‌دوم باید به مسائل فنی خودرو توجه زیادی شود، عنوان کرد: «درگذشته خودروهای دست‌دوم به نسبت اکنون ماندگاری بیشتری داشتند. متأسفانه به دلیل محدودیت‌های بسیار زیادی که در تولید قطعات خودرو وجود دارد اکنون ماشین‌های دست‌دوم هم از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند مگر اینکه به لحاظ فنی به‌خوبی بررسی شود.»

وی عنوان کرد که در شرایط کنونی علی‌رغم پایین بودن کیفیت خودروهای دست دوم، تعداد خریدار بیشتری پیدا کرده است و دلیل این موضوع تولید و عرضه کم خودروی صفر است که این مسئله ناشی از شرایط تحریم و جهش قیمت خودرو است.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد با سرمایه 140 میلیون تومان خودروهای داخلی دست دومی می‌توان خرید که کارکردی بیش از 80 هزار کلیومتر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار