نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ولایت و مردم ولایت‌مدار، دو عامل شکست دشمن در دفاع مقدس بود

نایین (پانا) - فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان نایین گفت دو عامل ولایت و مردم ولایت‌مدار باعث شکست نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی بود.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ولایت و مردم ولایت‌مدار، دو عامل شکست دشمن در دفاع مقدس بود

محمد اسماعیل کوثری فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله دوران دفاع مقدس و نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای شهرستان نایین با بیان برخی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم از دفاع مقدس بگوییم، باید از امام (ره) صحبت کنیم. امامی که در سن ۷۸ سالگی با جسمی نحیف، آنچنان حماسه ای در این کره خاکی خلق کرد که باعث شگفتی تمامی سیاستمداران دنیا شد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا به هم ریخت در شرایطی که پس از جنگ جهانی دوم، دو ابرقدرت آمریکا و شوروی سابق دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند.

سردار کوثری در بخشی از سخنان خود به شرایط جنگ تحمیلی نیز اشاره و تصریح کرد: درآن زمان ایران اسلامی تنها ۷ لشکر داشت، اما طرف مقابل را چنان تقویت و تجهیز کرده بودند که ۱۲ لشکر و ۱۵ تیپ مستقل داشت و با این قدرت تصمیم داشتند سه روزه استان خوزستان را گرفته و هفت روزه به تهران برسند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی را نابود کنند.

نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی افزود: دو عامل ولایت و مردم ولایت مدار باعث شکست نقشه های دشمن و بی اثر کردن تمامی تجهیزات نظامی بود.

در پایان این مراسم از ‌‌۱۱۰۰ رزمنده، ایثارگر و پیشکسوت عرصه جهاد و دفاع مقدس در نایین تجلیل و از نرم افزار شهدای شهرستان نایین تحت عنوان هویت پروانه ها نیز رونمایی و از بنای جدید گلزار شهدای شهرستان نایین نیز بهره برداری شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار