تحت عنوان هویت پروانه ها رونمایی شد

نرم‌افزار شهدای شهرستان نایین

اصفهان (پانا) - نرم‌افزار شهدای شهرستان نایین تحت عنوان هویت پروانه‌ها توسط محسن سلطانی، سازنده نرم‌افزار، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نرم‌افزار شهدای شهرستان نایین

محسن سلطانی در گفت و گو با پانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان هشت سال دفاع مقدس، در مورد این نرم افزار گفت: تولید نرم افزار شهدای شهرستان نایین تحت عنوان هویت پروانه ها که یک فعالیت نو و ابتکاری در شهرستان است در مدت ۶ ماه، کدنویسی و تولید شد.

وی ادامه داد: تولید این نرم افزار با پشتیبانی و حمایت بنیاد شهید شهرستان نایین و معاونت فضای مجازی و معاونت فرهنگی بسیج این شهرستان میسر بود.

سلطانی افزود: این نرم افزار، اطلاعات، زندگینامه و وصیت نامه شهدای مناطق مختلف شهرستان نایین از جمله شهرهای نایین، بافران و انارک و روستاهای مزرعه امام، چوپانان، کجان و دیگر مناطق را داراست.

به گفته وی، در این نرم افزار اطلاعات شهدای گمنام سه نقطه دانشگاه آزاد اسلامی نایین، پارک لاله و حسینیه شهر بافران و حتی شهدای منتسب به شهرستان نایین که در دیگر شهرها مدفون هستند نیز وجود دارد.

رونمایی از نرم افزار شهدای شهرستان نایین تحت عنوان هویت پروانه ها، در کنار گلزار شهدای شهرستان نایین واقع در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) توسط محسن سلطانی انجام و از وی به پاس زحمات تولید این نرم افزار توسط جمعی از مسئولان شهرستان تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار