تقدیر دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از حافظان امنیت با اهدای گل

بیرجند (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت جمعی از دانش‌آموزان عضو سازمان دانش آموزی استان با اهدای گل به پرسنل نیروی انتظامی از زحمات آنان در تامین نظم و امنیت استان قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از حافظان امنیت با اهدای گل

حسن آبادی در حاشیه این مراسم که در میدان مادر شهرستان بیرجند برگزار شد، با اشاره به حواشی و اتفاقات چند روز اخیر گفت: یکی از برنامه ها و اقدامات سازمان دانش آموزی در برابر این اتفاقات اعلام حمایت و تشکر از حافظان نظم و امنیت جامعه است.

وی با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی عنوان کرد: فعالیت های معرفتی و اجتماعی که مصداقی عینی از ساحت اجتماعی سند تحول است، از جمله مهم ترین اهداف پیشرو در سازمان دانش آموزی استان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان به مشارکت دانش آموزان در این مراسم اشاره کرد و افزود: حضور دانش آموزان و محور قرار دادن آنها در اینگونه مراسم ها باعث اجتماعی شدن و مسئولیت پذیر شدن آنان در برابر نهادها و مسائل اجتماعی می شود.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از این اقدام دانش آموزان گفت: افزایش آگاهی و سواد رسانه ای جامعه به ویژه دانش آموزان باعث شکست نقشه های دشمن در مقابل ملت بزرگ ایران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار