حسینی: دولت به‌دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت به‌دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است، گفت طرح سلامت‌محور بیمارستان داراب نیز در این راستا مورد توجه و اهتمام مسئولان است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: دولت به‌دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است

محمد حسینی پنجشنبه ۶ مهر در حاشیه سفر یک‌ روزه به داراب با همراهی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید و بر شتاب‌بخشی به فرآیند اجرایی احداث این مرکز درمانی تأکید کرد.

او در این بازدید گفت: در راستای بهره‌برداری از این بیمارستان لازم است با برنامه‌ریزی و تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اتمام پروژه اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه باید با تامین تجهیزات مورد نیاز همراه باشد که بر اساس گزارش‌های ارائه شده این فرآیند با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا هر چه سریع‌تر امکان ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مردم منطقه داراب فراهم شود، عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری و تعامل با عوامل موثر و مرتبط نیز زمینه افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار