یادواره شهدای سفیدشهر با حضور معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سفیدشهر از برگزاری یادواره شهدای سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای سفیدشهر با حضور معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

سرگرد مجتبی کفاش در گفت و گو با پانا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سفیدشهر افزود: این مراسم پنج شنبه 7 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در یادمان شهدای گمنام شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.

کفاش ادامه داد: این مراسم با سخنرانی سردار محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی یادواره شهدای سفیدشهر افزود: مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداح اهل بیت(ع) داود شکاری و اجرای گروه هنری شاهد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

کفاش افزود: تلاوت قرآن، خاطره گویی رزمندگان و قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

منطقه سفیددشت با 80 شهید دوران دفاع مقدس، 3 شهید مدافع حرم و 5 شهید گمنام در 19 کیلومتری غرب شهرستان آران و بیدگل واقع شده است.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور داراست و به دارالشهدای کشور شناخته می شود.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار