از سوی گروه جهادی شهید عبدالله زاده صورت گرفت؛

۱۸ زائر اوّلی بی‌بضاعت از آران و بیدگل به عتبات عالیات اعزام شدند

اصفهان(پانا)- مدیر گروه جهادی شهید عبدالله‌زاده از اعزام ۱۸ زائر اولی نیازمند از آران و بیدگل به عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۸ زائر اوّلی بی‌بضاعت از آران و بیدگل به عتبات عالیات اعزام شدند

«ابوذر منصوری فر» در گفت و گو با خبرنگار پانا در آران و بیدگل گفت: در آستانه اربعین حسینی، گروه جهادی شهید میثم عبدالله زاده آرانی اقدام به اعزام ۱۸ زائر نیازمند به عتبات عالیات کرده است.

مدیر گروه جهادی شهید عبدالله زاده افزود: اعزام این افراد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و جمعی از خیّرین شهرستان آران و بیدگل ویژه نیازمندان زائر اوّلی که فاقد تمکّن مالی برای حضور در این مراسم معنوی بودند، صورت گرفته است.

ابوذرمنصوری فر با اشاره به تشکیل رسمی گروه جهادی شهید میثم عبداله زاده آرانی در سال ۹۸ گفت: این گروه جهادی در ابتدا با هدف خدمت به مردم در دوره شیوع #کرونا کار خود را آغاز کرد؛ اما فعالیت های آن در ۳۰ ماه گذشته فراتر از این حوزه، توسعه یافته است.

مدیر گروه جهادی شهید عبدالله زاده افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، انجام خدمات اجتماعی و درمانی سالمندان و بیماران مرتبط به حوزه مبارزه با کرونا، طراحی و ساخت سیستم مه پاش ضدعفونی فردی و خودرویی و نصب در ورودی بیمارستان #سیدالشهدا از جمله اقدامات اولیه این گروه در دوران شیوع کرونا بود.

منصوری فر خاطر نشان کرد: این گروه جهادی با کمک خیرین طی دو سال اخیر اقدامات و فعالیت های متنوعی را داشته است که تهیه و توزیع لوازم التحریر برای ۱۰۰ دانش آموز نیازمند، تهیه ۱۸ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم و ارزاق خشک، تهیه و توزیع یک هزار کیلوگرم گوشت گرم و سرد، تهیه بسته های غذایی و آبمیوه ویژه پرستاران و پرسنل و بیماران کرونایی بیمارستان سیدالشهدا(ع) از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی به مناسبت بازگشایی مدارس هم فعالیت هایی از قبیل تهیه پوشاک و نوشت افزار جهت استفاده دانش آموزان محروم و بی بضاعت را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است، گروه جهادی شهید میثم عبدالله زاده آرانی به همت جمعی از جوانان و نمازگزاران و اعضای #کانون_فرهنگی_هجرت #مسجدملاشکراله و سربازان هیئت فاطمیه تکیه تاریخی #حاج_عبدالله_خان محله سرکوچه راه اندازی شده است و شهید « #محسن_خادم» از شهدای مدافع سلامت شهرستان آران و بیدگل هم یکی از اعضای فعال این گروه جهادی بود.

خبرنگار:محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار