برگزاری یادواره شهدای محله شهرک حضرت ولیعصر(عج) در شیروان

شیروان (پانا) - نهمین یادواره ۲۴ شهید محله شهرک حضرت ولیعصر(عج) شیروان با حضور جمعی از مسئولان، نمازگزاران و خانواده معظم شاهد و ایثارگر در محل مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای محله شهرک حضرت ولیعصر(عج) در شیروان

رئیس مرکز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شیروان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای محله شهرک ولیعصر (عج) گفت: تمامی شهدا برای حفظ ارزش ها و برقراری امنیت، جان خودشان را فدای اسلام کردند و همه ما نیز نسبت به خون آنان مدیون هستیم.

جواد خوش بیان با بیان اینکه فضای مجازی، هم یک فرصت و هم یک تهدید است، افزود: دشمنان می خواهند از طریق فضاهای مجازی و شبکه های فارسی زبان در ماهواره، با ایجاد شبهه، بر روی دین و اعتقادات فرزندان ما را تاثیر منفی بگذارند و باید همه پدران و مادران، با آموختن سواد رسانه ای، نسبت به نحوه استفاده درست فرزندان خود از فضاهای مجازی آشنا و آن را مدیریت کنند.

محمد محمدزاده قانعی یکی از اعضای هیئت امنای مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) نیز با بیان تقدیر و تشکر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای محله، این یادواره همه ساله در آخرین شب ماه صفر برگزار می شود.

وی افزود: در این آیین یاد و خاطره شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن، امیر سرتیپ ملک حسن اسلامی و شهدای این محله، با قرائت فاتحه و قرآن، گرامی داشته شد.

مداحی، قرائت زیارت عاشورا و ضیافت شام از دیگر برنامه های این یادواره بود.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار