پورثانی:

امروز اولویت آموزش پرورش ایجاد فضای تربیتی است

مشهد (پانا) _ پورثانی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای بازدید از اجرای طرح گام های عاشقی در دبیرستان شاهد حکمت ناحیه سه عنوان کرد :«امروز اولویت آموزش پرورش ایجاد فضای تربیتی است» .

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز اولویت آموزش پرورش ایجاد فضای تربیتی است

محمد حسین پورثانی در گفتگو با خبرنگار پانا اعلام کرد: یکی از چیز هایی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده تربیت تمام ساحتی است یعنی مدرسه تنها مکان تربیت نیست و کل اجتماع محل تربیت است.

وی ادامه داد : ترتیب تمام ساحتی به ما می‌گوید ما به عنوان متولیان تربیت باید از فضای جامعه و اجتماع برای تربیت استفاده کنیم و به ما می‌گوید در فکر فضای رسمی برای تربیت نباشیم چرا که فضای غیر رسمی بهترین مکان برای تربیت است . یعنی امروز ، رحلت رسول اکرم(ص) که تعطیل است و مدرسه باید تعطیل باشد، دانش آموز نباید در مدرسه باشد اما امروز در چهل مدرسه ما طرح گام های عاشقی دارد برگزار می شود حتی خود شما خبرنگاران که دانش آموز هستید پای کار آمدید .

پورثانی افزود : دانش آموز ما امروز پای کار آمد و این بدین معنی است که تربیت تمامی و تعطیلی ندارد و در چارچوب فضای رسمی نیست.

پورثانی عنوان کرد :مهم ترین نکته اثر گذاری دانش آموز در اجتماع است . این اثر گذاری دانش آموزی در این طرح ها خودش را نشان میدهد که وقتی مدیر کل آموزش و پرورش پای کار می آید این پیام را برای تمام مدیران مدارس و رئیس ادارات دارد که اولویت آموزش و پرورش چند کتاب و ساعت هفت تا دوازده مدرسه نیست. امروز اولویت آموزش پرورش ایجاد فضای تربیتی است .

خبرنگار : نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار