سلام مدرسه، ما اومدیم

اردل (پانا) - ‌دانش‌آموزان دبیرستان نمونه‌ دولتی فروغ دانش شهرستان اردل سال تحصیلی را با شعار«سلام مدرسه، ما اومدیم» آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سلام مدرسه، ما اومدیم

در برگزاری آیین نمادین بازگشایی مدارس، سکینه طاهری مدیر دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل، ضمن تبریک و تهنیت به‌مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، تمامی نکات لازم را اعم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نظم و انضباط و همچنین تمامی قوانین مدرسه را برای دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان جدیدالورود تشریح کرد.

مهتاب دهیری، معاون پرورشی دبیرستان نیز در گفت‌وگو با پانا گفت: «همه ما خوشحالیم که شوق و ذوق دانش‌آموزان را در اولین روز بازگشایی مدارس می‌بینیم و من بسیار شادمان هستم که دانش‌آموزان پرشور با پلاکارد «سلام مدرسه، ما اومدیم» از بازگشایی مدارس استقبال می‌کنند. ما نیز آغاز هفته دفاع مقدس را که مقارن با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ است و یاد و خاطره شهیدان والامقام دفاع مقدس را که مکتب جهاد، ایثار و شهادت را با نمره ۲۰ به پایان رساندند، گرامی‌ می‌داریم.»

در پایان، مدیر و معاون دبیرستان برای تمام دانش‌آموزان‌ آرزوی موفقیت کردند و نیز دانش‌آموزان برای ورود به کلاس‌ها بدرقه شدند.

دانش‌آموز خبرنگار‌: حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار