استقلال ایران اسلامی در سایه جانفشانی شهدا حاصل شده است

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه گفت استقلال ایران اسلامی در سایه جانفشانی شهدا حاصل شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استقلال ایران اسلامی در سایه جانفشانی شهدا حاصل شده است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به اولیا، دانش آموزان و معلمان اضافه کرد: تعلیم و تربیت و علم آموزی در فرهنگ و نظام اسلامی ما از جایگاه خاصی برخوردار بوده بطوریکه اولین آیات نازل شده بر پیامبر اعظم (ص) از نوع خواندن و علم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: خداوند در قرآن کریم به نوشتن و قلم و وسیله‌ای که انسان با آن علم‌ می‌آموزد، قسم یاد کرده که نشان از جایگاه علم اندوزی است و هیچ مکتبی را نمی‌توان پیدا کرد که به مساله یاد گرفتن به اندازه‌ای که دین مبین اسلام اهمیت داده، ارزش قائل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: هم اکنون که عرصه تحصیل علم و افتخار آفرینی در این حوزه برای دانش آموزان در سایه جانفشانی شهدا آماده است و باید تلاش مضاعفی کنند تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی ادامه داد: استقلال سیاسی ایران اسلامی در سایه جانفشانی شهدا حاصل شده است و برای ادای دین به این ایثارگران لازم است که نسبت به تبیین جانفشانی و رشادتهایشان تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار