زنگ بازگشایی مدارس استثنایی در تهران نواخته شد

تهران (پانا) - با حضور شهردار تهران و شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی شهر تهران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بازگشایی مدارس استثنایی در تهران نواخته شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شروع فعالیت مدارس استثنایی کل کشور توسط شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در مجتمع آموزشی استثنایی ساریخانی واقع در منطقه ۵ تهران به صدا در آمد و تمام دانش آموزان با نیازهای ویژه در سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

این مراسم با حضور علیرضا زاکانی شهر دار تهران، شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و سایر مسئولان آموزش وپرورش استثنایی کارشناسان، معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان در فضایی صمیمی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به گزارشی از فعالیت های مدارس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور دانش آموزان به صورت دائمی در مدرسه اشاره داشت و افزود: اینک آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن، سال تحصیلی جدید را به تمامی همکاران توانمند و پرتلاش، دانش آموزان عزیز با نیازهای ویژه و خانواده آنان تبریک عرض می‌کنم.

کریمی اظهار کرد: تمام معلمان و پرسنل اداره آموزش و پرورش استثنایی در خدمت دانش آموزان هستند و در این راه با همراهی اولیا و خیرین عزیز پیش می روند.

در ادامه دانش آموزان با یاد خداوند و مدد از شهدا از دروازه قرآن عبور کرده و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کریمی در پایان از مدرسه پسرانه ساریخانی بازدید کرد و همکاران مجموعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

دانش آموز خبرنگار:محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار