مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ مهر:

هدف آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی در پرتو مهر محمدی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت در آموزشگاه دخترانه طلوع فجر بر لزوم برنامه‌ریزی برای تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی طبق سند تحول بنیادین و در سایه مهر محمدی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی در پرتو مهر محمدی است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت بیان کرد: قطعاً، امنیت و آرامش امروز این آب و خاک، مرهون خاک سرخ شهیدان است، آغاز سال تحصیلی از امروز رقم می‌خورد و امیدواریم با تمهیدات انجام شده، پس از سه سال آموزش مجازی، کلاس‌هایی پربار و غنی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال تحصیلی جدید با شعار تربیت تمام ساحتی، در پرتو مهر محمدی، آغاز شده و لازم است بتوانیم با اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین و تعامل همکاران، دانش‌آموزان و اولیا، دانش‌آموزانی فکور، تلاشگر، خلاق و فعال در تمام ساحت‌های شش‌گانه به جامعه معرفی کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد نیز، بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم، ارزش علم و دانش بسیار رفیع است و در آخرت، فاصله درجات فرد عالم و غیرعالم به اندازه 500 سال نوری است، این تفاوت درجات در این دنیا درک نمی‌شود و انسان در آخرت ارزش علم را می‌فهمد.

وی ادامه داد: آنچه به انسان قدرت می‌دهد، علم و دانش است و اگر می‌خواهید تمدن‌ساز و مسلط بر عالم باشید، نیاز به علم‌آموزی دارید. دانش‌آموزان در مسیر تکامل و انسانیت هستند و هر چه در علم عمیق‌تر بنگرید، پیشرفت و رشد بیشتری خواهید داشت.

وی خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: آموزش حضوری بسیار مفیدتر از آموزش در فضای مجازی است و از طریق ارتباط مستقیم با معلم و تعامل و بحث و گفتگوی سازنده، موارد بیشتری را می آموزید، در مسیر دانش، محکم قدم بردارید و با تفکر الهی زندگی کنید تا بتوانید برای خود، خانواده و جامعه، فردی مفید باشید.

این مراسم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و روایت‌گری جانباز ملاردی، مرتضی خلج و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار