مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :

جامعه ایران اسلامی همیشه به دلاورمردی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس مدیون است

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت جامعه ایران اسلامی همیشه به دلاورمردی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانبازان بزرگترین درس برای ما است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه ایران اسلامی همیشه به دلاورمردی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس مدیون است

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور در منزل جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر، یوسف اللهیاری و محمود مهرآور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از جانبازان به عنوان افتخاران انقلاب یاد کرد و گفت: همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های جانبازان هستیم.

وی جانبازان و ایثارگران را از بزرگترین یادگاران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردار هستند و به اهدافی که می خواستند، رسیدند.

قنبری بیان کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به دلاورمردی‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانبازان بزرگترین درس برای ما است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار