سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان

تهران (پانا) - سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت تلاش داریم مهارت‌های مهم و ضروری را با کمک سازمان حفاظت از محیط زیست در مدارس به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، اعظم گودرزی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سازمان حفاظت محیط زیست با وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی که کشور و دنیا دارد نیاز است آموزش‌های لازم به کودکان و نوجوانان داده شود تا دانش‌آموزان مهارت‌های لازم را در ارتباط با محیط زیست فرابگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین که یکی از ساحت‌های آن ساحت زیستی و بدنی است، در این تفاهم‌نامه تلاش شد علاوه بر آموزش‌ها، مهارت‌های لازم و عملکردهای ضروری را با کمک سازمان حفاظت از محیط زیست در مدارس به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

گودرزی بیان کرد: باید با کمک همکاران فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از مخیط زیست گام برداریم.

سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید بتوانند در آینده در یک محیط سالم زندگی کنند و ما بتوانیم محیط زیست را سالم به نسل بعدی تحویل دهیم تا در سلامت کامل و حیات طیبه، زندگی خوبی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار