رضا زمانی جویباری:

در هر زمینه پیشرو باشیم

تهران (پانا) - دبیر پروژه مهر منطقه ٣، شعار آموزش و پرورش منطقه در حوزه پروژه مهر را «پیشرویی» عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
در هر زمینه پیشرو باشیم

هم‌اندیشی عمومی مدیران مدارس منطقه ٣ شهر تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با محوریت بازگشایی مدارس و رونمایی از سند سیمرغ تحول در اداره آموزش و پرورش منطقه ٣ برگزار شد.

دبیر پروژه مهر منطقه ٣؛ رضا زمانی جویباری در رابطه با گزارش این پروژه بیان کرد: «‌پروژه مهر یک فرآیند مهم و حساس است و امسال اهمیت این پروژه به دلیل بازگشایی مدارس پس از تقریبا ٢۵ ماه شرایط دوران کرونا است که طی آن، حضور تمام و کمال دانش آموزان را برای مهر امسال پیش‌بینی کردیم.»

وی درباره آغاز به‌کار پروژه مهر بیان کرد: «مقدمه و پیش‌درآمد پروژه مهر ما از ١۴ فروردین ‌امسال آغاز شد. این امر برای تمامی همکاران چه در سیستم اداری و چه در حوزه آموزشی اتفاق افتاد و خوشبختانه شاهد حضور دانش‌آموزان در این تاریخ بودیم.»

دبیر اجرایی پروژه مهر در رابطه با شعار پروژه مهر و عملکرد اذعان کرد: «شعار ما در منطقه در حوزه پروژه مهر این بود که در هر زمینه و کارگروه که مربوط به پروژه مهر هست، پیشرو باشیم. به همین منظور سعی داشتیم تا پیش از ارسال دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و موارد مربوط به منطقه ما در فعالیت خود پیشرو باشیم. با نظر جمع و مدیریت منطقه کارگروه‌هایی تشکیل شد.»

زمانی جویباری در پایان با اشاره به عناوین و گزارش کار کارگروه‌های پروژه بیان کرد: «کارگروه ساماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و کتب درسی؛ کارگروه آموزشی، تربیتی، تندرستی؛ کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی؛ کارگروه تایید صلاحیت؛ کارگروه نظارت و ارزیابی؛ کارگروه مردمی‌سازی؛ کارگروه ستاد ثبت‌نام؛ کارگروه انتصابات مدیران همگی کارگروه‌های پروژه مهر بودند که از تمام ظرفیت‌های منطقه و مدیران مدارس در آن استفاده شده.»

‌در ابتدای صحبت‌ها گزارش کاری در قالب کلیپ و به‌صورت تصویری از عملکرد اعضای پروژه مهر به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار