سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:

تامین اعتبار تغذیه رایگان دانش‌آموزا‌ن در گرو همراهی سازمان برنامه و بودجه

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، تامین اعتبار تغذیه رایگان سه میلیون دانش‌آموز را همچنان در گرو همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبار تغذیه رایگان دانش‌آموزا‌ن در گرو همراهی سازمان برنامه و بودجه

مردادماه سال جاری بود که صادق ستاری‌فرد در مصاحبه با مجله علمی «روزنه» رادیو گفت‌وگو با موضوع پوشش تغذیه‌ای رایگان برای دانش‌آموزان، اظهار داشت طرح تغذیه‌ رایگان که شامل شیر، نان غنی شده با ویتامین D و روی می‌شود با پوشش حداقل 3 تا 5 میلیون دانش آموز از مهرماه امسال اجرا می‌شود، همچنین وی در ادامه سخنان خود گفته بود، تغذیه دانش آموزان از سال 1389 تا به الان از نظام تعلیم و تربیت حذف شده است اما با پیگیری شخص وزیر آموزش و پرورش و البته موافقت و همراهی سازمان برنامه و بودجه و معاون اول ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای تغذیه تصویب شده است.

ستاری‌فرد درباره آخرین جزییات این طرح و در گفت‌وگو با پانا اطهار داشت: «پیگیری‌های فراوانی در این زمینه داشته‌ایم و منتظر نتیجه هستیم. ان‌شاءلله تامین اعتبار انجام خواهد شد. در این زمینه بیش از پیش نیازمند همراهی سازمان برنامه و بودجه هستیم.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که به چه میزان تامین اعتبار صورت خواهد گرفت، گفت: «مکاتباتی انجام شده است و گفت‌وگوهایی را نیز داشته‌ایم‌؛ قطعا بعد از تامین اعتبار در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.»

وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با جامعه هدف برای تغذیه رایگان دانش‌آموزی، تصریح کرد: «در حال حاضر جامعه هدف ما همان سه میلیون نفری است که وعده داده بودیم؛ هدف اولیه ما پنج میلیون نفر بود اما با توجه به برخی شرایط به وجود آمده فعلا برای سه میلیون دانش آموز هدف‌گذاری شده و تغییری در این عدد ایجاد نشده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار