بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش از پروژه مهر در منطقه بردخون

بوشهر (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت تیم نظارتی متشکل از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش در طول هفته، از مدارس سطح شهر و روستاها با برنامه‌ریزی بازدید می‌کنند تا نسبت به رفع نیازها و کمبودهای مدارس در اولین فرصت زمانی اقدام شود.

کد مطلب: ۱۳۱۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش از پروژه مهر در منطقه بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ماشاءالله زارعی در راستای بازدید مستمر از مدارس و ارزیابی پروژه مهر 1401 با بیان اینکه؛ مدارس آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید را داشته باشند، افزود: تیم نظارتی متشکل از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش در طول هفته، از مدارس سطح شهر و روستا با برنامه ریزی بازدید می کنند تا نسبت به رفع نیازها و کمبودهای مدارس در اولین فرصت زمانی اقدام شود.

زارعی، ملاک ارزیابی بر اساس دستورالعمل و فرم پروژه مهر شامل زیباسازی فضای مدارس، تعمیر و تجهیز، پرچم مدرسه، آبخوری، سرویس بهداشتی و تمامی اقداماتی که منجر به بهبود و کیفیت شروع سال تحصیلی می شود عنوان کرد.

وی هدف از پویا کردن مدارس برای رسیدن به اهداف والای تعلیم و تربیت را، نیازمند مشارکت فکری و معنوی و همراهی اولیا دانست و اظهار امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید سالی سرشار از علم و معرفت و بینش، برای عموم مردم در عرصه علم و دانش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار