وضعیت جوی کشور در روز اربعین

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر مرزهای غربی کشور در روز جاری صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت جوی کشور در روز اربعین

صادق ضیاییان در مورد وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات اظهار کرد: برای روز جمعه (۲۵ شهریورماه) وضعیت آسمان مهران در استان ایلام صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران ۴۱ و کمینه ۲۳ پیش‌بینی می‌شود. در شلمچه در استان خوزستان نیز برای امروز (جمعه ۲۵ شهریورماه) آسمان صافی، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که بیشترین دما ۴۵ و کمترین دما نیز ۲۸ درجه خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی چزابه نیز گفت: آسمانی صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۴ و کمینه ۲۲ پیش ‌بینی می‌شود. همچنین برای قصر شیرین در روز جمعه (۲۵ شهریورماه) آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دمای ۳۸ و کمینه ۲۰ سانتیگراد برای این شهر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که آسمان تمرچین پیرانشهر برای روز جمعه (۲۵ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود، گفت: برای تمرچین بیشینه ۲۹ و کمینه ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین گفت: برای آسمان نجف نیز در روز جمعه آسمانی صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشنیه ۳۹ و کمینه ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی کربلا هم گفت: برای کربلا در روز جمعه ۲۵ شهریورماه آسمانی صاف، گاهی وزش باد و گرد و خاک با بیشنیه ۴۰ و کمینه ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: آسمان کاظمین در روز جاری (۲۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان سامرا برای امروز جمعه (۲۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشنیه ۴۰ و کمینه ۲۴ پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار