سجادی در جمع خبرنگاران:

زمان قرارداد کی‌روش محدود ‌است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با ورود سرمربی تیم ملی فوتبال به کشورمان اشاره کرد و گفت‌ ‌زمان قرارداد کارلوس کی‌روش محدود و مشخص است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان قرارداد کی‌روش محدود ‌است

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: آنچه در رابطه با سرمربی تیم ملی فوتبال است، همان اطلاعاتی است که در فضای رسانه‌ای کشور وجود دارد که اطلاعات خاصی هم نیست. از آقای کی‌روش دعوت کردیم، امروز به تهران آمدند اجازه دهید کارشان را شروع کنند و بعد از آن حتما کنفرانس مطبوعاتی خواهند داشت و سپس اطلاعات تکمیلی را به فدراسیون خواهند داد.

وزیر ورزش و جوانان درباره جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش نیز گفت: درباره قرارداد آقای کی‌روش همان اطلاعاتی است که در رسانه‌ها منتشر شده موجود است. ما به‌زودی با فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت زمان قرارداد محدود و مشخص بوده و مبلغ این قرارداد هم قبلا اعلام شده است.

وی در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بیان کرد: من کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی از عملکرد کشتی داشته باشم. این موضوع باید توسط کارشناسان کشتی انجام شود. به هر ترتیب رئیس فدراسیون کشتی می‌آید با هم گفت‌وگو خواهیم کرد آنها بالاخره صحبت‌ها و دلایلی برای این عملکرد خواهند داشت. ما انتظار داشتیم که در این مسابقات حداقل دو مدال طلا داشته باشیم اما فکر می‌کنم بررسی این موضوع بر عهده کارشناسان است.

تمام امید ما به مسابقات المپیک پاریس است

سجادی با بیان اینکه ما باید در دو سال آینده تیمی داشته باشیم تا سهمیه‌های المپیک پاریس را بگیریم؛ گفت: تمام امید ما به مسابقات المپیک پاریس است که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به اهداف خود دست پیدا کنیم. در هر صورت منتظر تحلیل‌های فدراسیون کشتی درباره نتایج هستیم. در وزارت ورزش کارشناسان ما در ورزش قهرمانی در حال تحلیل و کارشناسی هستند اما من شخصا به عنوان وزیر نمی‌توانم تحلیل تخصصی و کارشناسی درباره نتایج کشتی ارائه کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار