سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت:

درخواست اوکراین برای حذف تیم ملی از جام‌جهانی بی‌اساس و خارج از منطق ورزش است

در اسفند ماه انتخابات چهار فدراسیون برگزار می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان درخواست اوکراین برای تیم ملی از جام جهانی را بی‌اساس و خارج از اصول و منطق ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
درخواست اوکراین برای حذف تیم ملی از جام‌جهانی بی‌اساس و خارج از منطق ورزش است

سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره در خواست اوکراین برای حذف تیم‌ملی از جام‌جهانی، اظهار کرد: این درخواست بی‌اساس و خارج از اصول و منطق ورزش است.

وی ضمن اشاره به وضعیت تیم ملی ایران برای جام جهانی نیز گفت: شرایط خوب است و مشکلی خاصی نداریم و با صلابت و منظم تمامی امور پیگیری می‌شود. برای حضور هرچه موفق‌تر تلاش می‌شود و تمام برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود. دو بازی تدارکاتی را پیش رو داریم. و پس از آن تیم ملی برای آوردگاه جام جهانی آماده می‌شود. رئیس‌جمهوری هم به وزیر خارجه در این زمینه دستور داده‌اند. یکشنبه حدود پنج وزیر مهمان وزیر امور خارجه هستیم و تعدادی بلیط از قطر گرفتیم تا افرادی از مدیران، همکاران و افرادی که در زمینه فرهنگی می‌توانند، کمک کنند به قطر بروند. ما فقط بلیط را در اختیار آنها قرار دادیم و هزینه ایاب و ذهاب را خودشان بر عهده گرفتند. وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال هم اقداماتی در خصوص خبرنگاران برای جام جهانی انجام داده‌اند.

درباره اداره برخی فدراسیون‌ها با سرپرست، اظهار کرد: این مساله هیچ مشکلی ندارد اما با این حال در حال برنامه‌ریزی هستیم که انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کنیم. فکر می‌کنم در اسفند ماه انتخابات چهار فدراسیون را برگزار می‌کنیم. باید شرایط برای برگزاری انتخابات در پایان دوره ریاست یک فرد فراهم شود، به عنوان مثال استعلام درباره صلاحیت‌ها در موعد مقرر اعلام شود که اگر این استعلام‌ها صورت نگیرد، نمی‌توانیم انتخابات رئیس فدراسیون را برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار