دهانشویه چه کاربردهایی در امور تمیزکاری خانه دارد؟

تهران (پانا) - دهانشویه برای بسیاری از افراد فقط همان معنای ضدعفونی‌کننده دهان را دارد، اما همین ماده برای امور تمیزکاری خانه کاربردهای شگفت‌انگیزی دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دهانشویه چه کاربردهایی در امور تمیزکاری خانه دارد؟

به گزارش نمناک، در حالی که از دهانشویه ها برای پاکسازی و از بین بردن میکروب های داخل دهان استفاده می شود، به طرز شگفت‌آوری برای کاربردهای دیگری بسیار مناسب و مطلوب است و می توانید از آن استفاه کنید.

از آنجا که دهانشویه ها خواص آنتی باکتریال دارند، می توانند در پاکسازی و میکروب زدایی برخی از قسمت‌های مختلف خانه‌هایمان موثر باشند. شما می توانید از دهانشویه ها برای پاکسازی و میکروب‌زدایی ماشین لباسشویی، توالت ها، تمیز کردن سینک ها و حتی می توانند برای گل های قطع شده مناسب باشند، در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت.

کاربرد دهانشویه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی، می توانید یک فنجان دهانشویه را داخل ماشین لباسشویی بریزید و سپس ماشین لباسشویی را روشن کنید و اجازه دهید چند دور بچرخد. آنتی سپتیک antiseptic ) که یک ضد عفونی کننده قوی است، می تواند باعث تمیزی و میکروب زدایی ماشین لباسشویی شود.

کاربرد دهانشویه در میکروب زدایی توالت

برای میکروب زدایی سرویس بهداشتی می توانید یک فنجان دهانشویه را داخل توالت بریزید و سپس به مدت 30 دقیقه اجازه دهید تا در توالت باقی بماند. سپس از برس استفاده کنید و کاملا آن را تمیز کنید. اینک توالت شما کاملا تمیز و از عاری از هرگونه میکروب است.

پاکسازی سینک از موارد پرکاربرد دهانشویه در خانه داری

برای پاکسازی سینک‌های پر از جرم می توانید از یک فنجان دهانشویه استفاده کنید و کاری که شما باید بکنید عبارت است از یک فنجان دهانشویه را در داخل سینک بریزید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه بماند. بعد از 30 دقیقه با آب گرم شستشو دهید و اینک سینک شما کاملا تمیز است.

کاربرد دهانشویه در نگه داری طولانی مدت گلها

آنتی سنتیک در دهانشویه به شما در نگه داشتن طولانی مدت گلها در خانه تان کمک می کنند. برای این‌کار ابتدا مقداری از پایین شاخه را قطع کنید. سپس یک قاشق غذاخوری دهانشویه را داخل گلدان بریزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار