رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

25 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال مدارک فرهنگیان واجد شرایط نظام رتبه‌بندی

کرمانشاه (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه‌بندی معلمان، مهلت ارسال مدارک از سوی فرهنگیان واجد شرایط را 25 شهریور عنوان کرد و افزود بعید است این مهلت تمدید شود.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
25 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال مدارک فرهنگیان واجد شرایط نظام رتبه‌بندی

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در حاشیه آیین برپایی دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه‌بندی معلمان غرب کشور در کرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه‌بندی معلمان، مدارک خود را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند، گفت: این تعداد معادل بیش از۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی معلم‌ها است.

وی مهلت ارسال مدارک از سوی فرهنگیان واجد شرایط را 25 شهریور عنوان کرد و افزود: بعید است این مهلت تمدید شود.

وی اظهار کرد: توانمندسازی مدیران و کارکنان دولت از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای در راستای ارتقای دانش، مهارت‌ها و شایستگی‌ها و تعالی اخلاق حرفه‌ای سرمایه‌های انسانی در دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین ساماندهی و هدایت شبکه‌های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پژوهش در نظام اداری، از اهداف مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

سلمان محمدی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، معلمان حاضر در این دوره را منتخب و برگزیده خواند و بیان کرد: افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت؛ اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان؛ استقرار نظام پرداخت‌ها بر اساس تخصص و شایستگی‌ها سه هدف نخست قانون نظام رتبه‌بندی است که انشاالله با حضور شما به‌عنوان برگزیدگان و ارزیابان ویژه این مهم تحقق خواهد یافت.

محمدی افزود: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌ شده، مرکز آموزش مدیریت دولتی، تربیت نزدیک به ۶ هزار ارزیاب ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان را در دست اقدام دارد و استان کرمانشاه از ۱۹ شهریور به‌مدت پنج روز میزبان برگزاری دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان قطب چهار کشوری شامل استان‌های مرکزی، ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است که در این دوره آموزشی۴۵۰ نفر حضور دارند.

وی خطاب به معلمان و ارزیابان در این دوره گفت: معلمی شغل نیست، عشق، ایثار و ایثار است؛ معلم محور اصلی در چرخه تربیتی است که همه اجزا را به هم پیوند می‌دهد و نظام تربیتی را به حرکت درمی‌آورد و در تعلیم و تربیت اسلامی، احترام به معلم که پدر معنوی انسان است، وظیفه انسانی-اسلامی و احترام اساسی و حقیقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار