مدیر آموزش و پرورش ملارد:

آماده‌سازی مدارس با جذب مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از عزم ملی امکان‌پذیر است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد درنشست مدیران مدارس و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش با هدف اجرای مطلوب پروژه مهر و آمادگی مدارس برای بازگشایی، بر آماده‌سازی مدارس با استفاده از مشارکت‌های مردمی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی مدارس با جذب مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از عزم ملی امکان‌پذیر است

سعید تیموری‌راد بر فعال‌سازی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در پروژه مهر تاکید کرد و گفت: آماده‌سازی مدارس با جذب همکاری و مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از عزم ملی امکان‌پذیر است و مدیران مدارس از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش به توجه ویژه به اهداف سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: سند تحول بنیادین به عنوان تاثیرگذارترین سند در نظام تعلیم تربیت محسوب می‌شود که مبتنی بر تجربیات چندین دهه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بوده، لذا تمام اهداف و فعالیت‌های مدرسه باید بر اساس این سند برنامه‌ریزی شوند.

تیموری‌راد ادامه داد: با توجه به آسیب‌های به وجود آمده در دوران کرونا برای دانش‌آموزان، مدیران مدارس تلاش کنند تا نشاط و علاقه را به مدارس برگردانند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نباید موردی از عدم ثبت‌نام دانش‌آموز در سیدا و عدم کلاس‌بندی مشاهده شود، افزود: همه دانش‌آموزان باید تا اول مهر کلاس‌بندی و ثبت در سامانه سیدا شده باشند و همچنین کتاب دریافت کنند.

لازم به ذکر است سازماندهی نیروی انسانی، توجه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی، آمادگی و شاداب‌سازی مدارس، رعایت دستورالعمل‌های پروژه مهر از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست‌ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار