رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی:

نگاه ما، یک نگاه کاملا کیفی به مسائل پرورشی و فرهنگی است

تبریز (پانا) - رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد های این تشکل، نگاه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را یک نگاه کاملا کیفی به مسائل پرورشی و فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما، یک نگاه کاملا کیفی به مسائل پرورشی و فرهنگی است

محمدتقی حمیدی نیا در افتتاحیه بیست و دومین دوره اردوی تربیتی، تشکیلاتی و معرفتی طلایه‌داران فردا گفت: دانش آموزان منتخب و برگزیده انجمنی به مدت سه روز همراه سرپرستان معرفتی، تربیتی و عمدتا تشکیلاتی برای حضور منسجم و با روحیه در سطح مدارس برای کمک به معاونین پرورشی مدارس جهت انجام برنامه های معرفتی، تربیتی و فرهنگی دانش آموزی، آموزش خواهند دید.

وی ادامه داد: رویکرد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان زبده یابی و زبده پروری است و لذا شاید این دانش آموزان در ظاهر ۷۰ نفر باشند اما در باطن به تعداد آن قاعده هایی که بدن، می‌توانند در مدرسه اثرگذار تر باشند و نقش غریق نجاتی را داشته باشند.

حمیدی نیا افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یک تشکل امین، متدین، اصیل و مورد تایید امامین انقلاب است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اظهار کرد: نگاه ما یک نگاه کاملا کیفی به مسائل پرورشی و فرهنگی است و از رویکرد های تزئینی، نمایشی، ویترینی و نگاه روتین محور به مسائل تربیتی پرهیز می کنیم و خواهیم کرد.

حمیدی نیا در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کنار تشکل های دانش آموزی دیگر جزء ۴ تشکل مصوب و رسمی برای کمک به دستگاه تعلیم و تربیت هستیم. امید است با کمک های تمامی عزیزان فعال در این عرصه بتوانیم کار های بسیار ارزشمند در این راه انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار