فرایند مصاحبه انتخاب مدیران مدارس منطقه 17 به ایستگاه پایانی خود رسید

تهران (پانا) - با توجه به اصل شایسته‌سالاری و انتخاب افراد تاثیرگذار در تعلیم و تربیت، فرایند سه‌گانه انتخاب و انتصاب مدیران به ایستگاه آخر رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرایند مصاحبه انتخاب مدیران مدارس منطقه 17 به ایستگاه پایانی خود رسید

عظیم گل محمدی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه17، عنوان کرد: با توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است. همچنین از ویژگی های مدیران جدید الانتصاب، چشم پاکی و دست پاکی از اولویت های انتخاب آنها خواهد بود.

وی در ادامه افزود: کسب امتیاز در فرایند انتخاب و انتصاب به سه بخش آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و مصاحبه میدانی تقسیم شده است و مصاحبه شوندگان پس از شرکت در آزمون تستی که در منطقه برگزار شد، وارد مرحله مصاحبه حضوری شده و پذیرفته شدگان به مرحله مصاحبه میدانی در مدارس رفته تا همراه با مدیران با تجربه، با چالش های مدیریتی از نزدیک آشنا شوند و این اتفاق برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور توسط منطقه 17 اجرا شد.

وی ادامه داد: مصاحبه در محورهای آموزشی، پرورشی، مدیریتی، مشاوره و مالی اجرا شد که از مجموع 800 امتیاز آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و میدانی، افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، پس از تایید حراست و شورای منطقه جهت تصدی پست مدیریت معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار