با هدف خدمت‌رسانی رایگان به دانش‌آموزان؛

مرکز اختلالات یادگیری شهر تهران «بهشت امید» افتتاح شد

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه مرکز اختلالات یادگیری شهر تهران به نام «بهشت امید» با هدف خدمت رایگان به دانش‌آموزان و انجام اقدامات مربوط به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز اختلالات یادگیری شهر تهران «بهشت امید» افتتاح شد

آیین افتتاحیه مرکز اختلالات یادگیری شهر تهران به نام «بهشت امید» در منطقه ۱۷ با حضور شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش مدارس استثنایی شهر تهران، داود تهمنش؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، فاطمه کریمی؛ معاون آموزش ابتدایی، اعضای شورای معاونین منطقه و لیلا اکبرپور؛ رئیس مرکز اختلالات یادگیری این مرکز به همراه جمعی از مدیران مدارس ابتدایی منطقه روز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷ برگزار شد.

داود تهمنش در این افتتاحیه عنوان کرد: در جریان تربیت، یک اصل مورد تفاهم همگان است و این اصل در واقع همراهی و همکاری همه عزیزان و تعامل با یکدیگر است که شامل اهالی منزل، محله، مدرسه و مسجد و در واقع جایی که جریان زندگی وجود دارد می باشد و همه باید نقش افرینی داشته باشند تا مراکز خدمت رسان به دانش اموزان از جمله این مرکز به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: ایجاد این مرکز نمونه ای از کار تیمی است که ماحصل همکاری و هم فکری همکاران منطقه ۱۷ و اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران است و ما امروز شاهد افتتاحیه مرکزی با هدف خدمت رسانی رایگان به دانش اموزان دارالشهدا و کمک رسانی کاهش آسیب های احتمالی در هنگام سنجش نو آموزان هستیم.

تهمنش در ادامه از ویژگی های این مرکز گفت و عنوان کرد: کاهش بسیاری از هزینه های تحصیلی، افزایش انگیزه تحصیلی و همچنین افزایش امیدواری به ادامه تحصیل در دانش آموزان از جمله مهم ترین مزایای وجود این گونه مراکز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این مرکز پیشگیری از بروز آسیب های جدی در یادگیری دانش آموزان در مقاطع تحصیلی بالاتر می باشد و همچنین ازدحام سنجش نو آموزان در پایان تابستان با وجود این مرکز کاهش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار